Complaint: ondeugdelijk product niet gerepareerd binnen redelijk termijn.

user-213201 on 19 November 2013 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

telefoon toont binnen 6 maanden na aankoop een mankement waardoor telefoon niet meer bruikbaar is(touchscreen display functioneert niet). Telefoon op 4 okt opgestuurd ter reparatie. pas op 13 november bericht dat telefoon gerepareerd is en opgestuurd wordt. op 15 november telefoon binnen gekregen. Na het aanzetten van de telefoon, bleek de telefoon dezelfde mankement te tonen. telefoon dus niet gerepareerd. Nu moet ik mijn telefoon weer opsturen voor reparatie. gevolg: weer weken lang zonder telefoon waar ik veel geld voor betaald heb. Redcoon komt mij op geen enkel manier tegemoet.

Desired solution:

geld terug.
alternatief toestel.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Redcoon Benelux about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Redcoon Benelux

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Redcoon Benelux

Redcoon Benelux

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 20-11 contact gehad via de e-mail.
Klant kan artikel opnieuw ter reparatie opsturen.
Mocht blijken dat het artikel niet gerepareerd kan worden dan zal er een vervangend artikel verstuurd worden.

All complaints of