Complaint: Ondeugdelijk shirt wordt niet geruild voor deugdelijk product.

user-167503 on 07 September 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb twee dezelfde zomershirts gekocht (45 euro per stuk) met een versiering van lovertjes. Bij één van de 2 is de versiering te scherp, binnen een uur zat de binnenkant van mijn arm vol krassen en een brandende, schrijnende plek. Ik kan het shirt daardoor niet dragen. Ik heb zalando verzocht dit exemplaar om te ruilen voor een ander dat de klacht niet geeft. Zij weigeren dit omdat het naar hun zeggen aan het model ligt. Ik heb bezwaar gemaakt via e-mail en gebeld. Zalando reageert nu ook niet meer, ondanks de toezegging erop terug te komen.

Desired solution:

Een nieuw exemplaar of mijn geld terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Responded on 10 September 2013 at 13:30

Keurige oplossing, en snel gereageerd, ik ben tevreden.

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht is opnieuw in behandeling genomen. Per e-mail is op 10-09 aangeboden het artikel retour te sturen. Dit alles is via de klantenservice gegaan.
Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, ontvangt de klant het volledige aankoopbedrag terug.

All complaints of