Complaint: onduidelijk communiceren

user-68127 on 03 November 2011 about Incasso Unie in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Incassounie schijnt moeite te hebben duidelijkheid te geven over lopende zaken (is dit een gebrek aan interne controle of is dit bewust om de kosten bovengemiddeld te laten stijgen)
Ook de communicatie met clienten laat te wensen over,
totale onwetendheid of desinteresse ik weet het niet.

Desired solution:

Duidelijkheid als een client vragen heeft en een beetje begrip voor de situatie waarin mensen terecht zijn gekomen
in veel gevallen door omstandigheden van buitenaf.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Incasso Unie

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Incasso Unie

Responded on 02 February 2012 at 12:02

de oplossing is hetzelfde als het probleem
incasso unie kan kan het dossier niet vinden dit is een standaard gezegde om niets te ondernemen blijft de vraag is dit onwil of onkunde !!!!!!!!!!

Incasso Unie

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Met de door klant opgegeven gegevens kunnen wij het dossier niet traceren. Wij nodigen klager uit, indien dit nog nodig is, een e-mail te versturen naar contact@inkassounie ovv "Klacht op Klacht.nl" en daarbij het dossiernummer te vermelden.

All complaints of