Complaint: Defect toestel

Dijkjan on 22 May 2011 about OneDayPrice in category Deal-Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via de website van Onedayprice.nl heb ik een refurbished Nokia 6310i besteld. Na 7 dagen ontving ik een niet goed functionerend toestel. Het toestel was los in een doos verzonden.
Na melding vroeg Onedayprice het toestel terug te sturen waarna deze zou worden omgeruild.
Vervolgens heb ik niks meer van Onedayprice vernomen.
Op e-mail wordt niet gereageerd.

Desired solution:

Omruilen of vergoeden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by OneDayPrice

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by OneDayPrice

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that OneDayPrice posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Wat een farce!!!!!!! Na een jaar krijg je een mailtje van de klantenservice dat ze open staan voor een oplossing. Na twee weken een mailtje dat de klacht in behandeling is genomen. ER IS NOG STEEDS GEEN OPLOSSING! Even ter herinnering de mail van Onedayprice op 21/4/2011: Beste klant, Dat is jammer te horen. Graag retour sturen naar het adres op de factuur. We zullen deze omruilen. Met vriendelijke groet, OneDayPrice.nl

OneDayPrice

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

de klacht is afgesloten omdat de klacht waarschijnlijk al gedateerd is. Er zijn pogingen ondernomen om in contact te raken maar hierop is geen reactie gekomen.

All complaints of