Complaint: Ongelijke behandeling slachtoffers hotel brand Zanzibar

user-201487 on 27 September 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn klacht is dat Arke/TUI de gedupeerden van de hotel brand van Hotel Paradise beach op zanzibar niet gelijk behandeld of compenseerd.
Ook wij zijn betrokken geweest bij deze hotel brand, en hebben alles achterlatend moeten rennen voor ons leven.
Wij zijn bij de brand alles kwijt geraakt(op onze paspoorten na, en wel verzekerd alleen de helft van de schade aan onze bagage wordt niet vergoed.
Nu heeft Arke/TUI de niet verzekerden wel gecompenseerd, en de mensen die wel verzekerd waren niet.
Dus je wordt gestraft als je wel verzekerd bent, en beloont als je besloten hebt om onverzekerd op vakantie te gaan, volgens mij is dit de omgekeerde wereld.

Desired solution:

Het zou een mooi gebaar zijn als alle gedupeerden gecompenseerd zouden worden dus ook de verzekerde mensen.
In de vorm van een vergoeding of een tegoed bon voor een volgende vakantie.
Dit ook uit menselijk oogpunt om deze verschrikkelijke gebeurtenis achter ons te laten.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 18 October 2013 at 19:12

Hallo,
Er is helemaal niets opgelost, sterker nog ik heb niets gehoord van Arke.
Groeten.
Willem Oldenburg

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 27 september 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of