My complaint:
Ik begon vorig jaar juli een contract bij bovengenoemd bedrijf. Er werd mij een bonus toegezegd in het contract aan het einde van het 1e jaar plus dat ik op jaarbasis aan de hand van de gegevens zeker 327 euro zou overhouden. Nu hadden ze een `geweldige app`- de voorschotmonitor en aan de hand daarvan kon je zien, wanneer je meterstanden door zou geven, hoeveel je op de jaarnota zou overhouden of bij zou moeten betalen. Ik heb dat 3 maanden week in week uit netjes gedaan en zou ik tot vorige week nog 600 euro terugkrijgen nu moet ik opeens 180 euro bijbetalen..een gat van 780 euro plus dat de 1-malige bonus uit het contract verdwenen is plus dat de zgn 327 euro ook teniet is gedaan. Juist dit jaar hebben we heel erg opgelet en ook aan de hand van de voorschotmonitor goed opgelet, waarvan nu wordt toeggeven dat het niet goed heeft gewerkt. Misleiding eerste klas en ik wil nu ook dat mijn 3-jarig contract ontbonden word, want de gegevens van bovengenoemd bedrijf zijn nooit juist geweest. Ook de klantvriendelijkheid van de klantenservice is me zwaar tegengevallen, want je kletst tegen een muur!
Desired solution:
Ik wil de beloofde bonus hebben en een tegemoetkoming op wat de voorschotmonitor heeft aangericht. Een negatief saldo van 700 euro in 1 week tijd en mijn maandbedrag wat nu opeens van 155 naar 240 zou moeten. Verder komen ze hun belofte niet na zoals vantevoren is berekend van 327 euro voordeliger dan elders. Ik ben dus misleid en vraag nu kosteloos ontbinding van het 3-jarig contract wat ik kreeg op basis van wat nu blijkt foutieve gegevens en met mij waarschijnlijk velen!