Complaint: Ongevraagd abonnement Huurwoningbemiddeling

user-70254 on 19 November 2011 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb me in september aangemeld bij Huurwoningbemiddeling.nl in de veronderstelling dat het om een eenmalige afschrijving van 14,95 euro ging.
Huurbewoningbemiddeling heeft hememaal niets bemiddeld, ook niet na aanvraag.
Bovendien gingen de afschrijvingen maandelijks ongevraagd door.
Dit merkte ik zojuist op en ik heb mijn ‘abonnement’ onmiddellijk opgezegd via de site.
Dat kon echter alleen als ik akkoord ging met reeds gedane afschrijvingen. Ik bedn echter niet akkoord en heb de bedragen gestorneerd via de bank.

Desired solution:

Ik wilde geen abonnement dus de ten onrechte betaalde kosten wil ik terughebben: tweemaal 14,95 euro.
Bovendien wens ik onmiddellijke stopzetting.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw Op het Veld,

Dat u geen aanbod heeft ontvangen is te wijten aan uw zoekopdracht, het enige wat u zocht was een herenhuis in Venlo tot maximaal 600,- euro per maand!. Verder heeft u nooit enig contact met ons gezocht en navraag gedaan.

Tevens staat op onze site en in onze algemene voorwaarden duidelijk dat het een abonnement betreft.

Uw abonnement is inmiddels stopgezet.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of