My complaint:
Voor staanplaatsen snel 12 kaarten besteld voor donderdag 26 januari 2012. Zie ik ineens dat er € 39 eur ann verzekering betaald zijn waar ik niet om gevraagd heb. Ik bellen (0.45 ct p minuut) om te klagen dat ik dat niet heb opgegeven. Antwoord; “Ja mevrouw, dan had u het vinkje maar uit<< moeten vinken". Ontzettend belazerd voel je je en dat heb ik aangegeven, dat is de omgekeerde wereld én iemand op nóg hogere kosten jagen en heerlijk belazeren.
Ze snapte het en zou het proberen bij de klantenservice.
Daar idd. mail ontvangen dat er 12 tickets geannuleerd zijn? (Ik weet niet of onze kaartjes nou nog actief zijn) antwoorden op de mail kan niet ik zal weer moeten bellen.
Gewenste oplossing
Ik wil die 39,- euro ann. kosten retour.
En eigenlijk ook de belkosten uiteraard.
Dit is een slechte manier om verzekeringen te verkopen, laat mensen zelf een hokje aanvinken en zet dat duidelijk neer met bestellen.
Ik vind de kaarten ook veel te duur worden dit wordt het laatste jaar. Je moet meteen betalen, hebt ze zelf uitgeprint en bewaard en dan vraag je nóg reserveringskosten. (Neem concert at sea, € 50 eur voor een heel weekend muziek met de service dat camping bij kunt boeken voor een vast bedrag van 37.50 voor een heel weekend. Duidelijk en prettig. Prijskwaliteit een 10!!