My complaint:
Op 17 november ontving ik een brief waarin stond dat ik telefonisch een jaarcontract had afgesloten met de Telegraaf.
Omdat ik NIET gebeld was, heb ik 18 november gebeld om dit te melden.Dit ontaardde in een welles-nietes spelletje. Volgens de computer was ik wel gebeld en had ik een contract afgesloten. Ik ben echt niet gebeld, en heb sinds september 2009 een abonnement…..Men zou mij terugbellen, dit is echter niet gebeurd. Omdat ik geen jaarcontract wil, en deze manier van doen ook niet netjes vind, heb ik mijn abonnement opgezegd. Dit is nu ruim 2 weken geleden en heb nog niets gehoord.
Gewenste oplossing
Ik vind dat men moet uitzoeken hoe het mogelijk is dat men een contract afsluit, zonder de klant te bellen. Er kan natuurlijk een fout gemaakt zijn maar laat dan wat weten

