Complaint: Ongevraagd overgezet van KPN naar Pretium

user-217809 on 12 December 2013 about Pretium in category Vaste Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben ongevraagd overgezet van KPN naar Pretium,heb hier nooit akkoord voor gegeven en zelfs gebeld naar Pretium en volgens een medewerker was het zo in orde.Heb nota bene ook een aangetekende brief gestuurd naar Pretium(bijgevoegd in PDF) op 09/07/2013.Hierop nooit een reactie gekregen.Ook de KPN gebeld dat ik beslist niet van plan was over te stappen.
Nu krijg ik vandaag een telefoontje van de KPN dat ik per 12/12/2013 overga naar Pretium.Hoe kan dit in godsnaam !!!!!

Desired solution:

Ik wil gewoon per direct weer terug naar de KPN en wil ook niets meer met Pretium te maken hebben in de toekomst.
Dit is echt schandalig en moet niet kunnen !!!!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Pretium about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Pretium

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Pretium

Pretium

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste meneer/mevrouw,

Wij hebben uw opmerkingen over de aanmelding van uw moeder bij Pretium op 11 december 2013 ontvangen via klacht.nl.
In telefonisch overleg is Pretium samen met uop 12 december 2013 tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Pretium
Herman

All complaints of