Complaint: ongevraagd samenvoegen van accounts

user-57521 on 07 August 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn in 2009 verhuisd en hebben de adreswijzigingen bij center parcs doorgeven.
Onze dochter heeft een account en wij.
Toen wij in 2010 een verblijf hadden geboekt kregen we geen papieren binnen heb ik eens op het bungalowpark navraag gedaan.De adreswijziging was nooit doorgevoerd.Hebben ze daar veranderd.
Bij thuiskomst hebben ze onze accounts ongevraagd samengevoegd en onze dochter woont weer terug op het oude adres volgens centerparcs.
Ik heb menige keren gebeld naar het 0900 nr. waar ik gemiddeld toch wel een minuut of 25 aan de telefoon heb gehangen.Ik heb ondertussen wel 4 klantnummers maar nog steeds geen account omdat ik mezelf niet aan kan melden.Mijn dochter wel. Boeken lukt ook niet meer.
Ik heb de afgelopen 14 dagen weer minimaal 2 x contact gehad (ik heb nu een 0800nr) maar het eningste dat ze kunnen zeggen sorry nu gaat het wel lukken om een account aan te maken.Maar na mijn gegevens in te hebben gevuld op de site kan het weer voor de zoveelste keer niet.
Ik heb gevraagd om een compensatie voor de kosten en tijd die ik er in heb moeten steken maar dat wimpelen ze heel subtiel af.
Ik heb ook gezegd gaan jullie zo met de klanten om dit is niet heel erg klantvriendelijk.
Heel anders dan op de televisie.
Oja ze kunnen me wel vertellen dat we al een account hebben vanaf 1998.
Raar toch dat je nu niets meer hebt
Ik wordt het een beetje beu.Hoe groter het bedrijf hoe belabberd de service. Alle klantnr. staan nu op naam van mijn dochter. De laatste 2 accounts zijn aangemaakt door medewerkers van centerparcs(call-center)

Desired solution:

1 account waar ik gewoon op kan boeken en een compensatie voor het ongemak.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben onze excuses aangeboden aan de gast. Gast krijgt verrassingspakket bij volgend verblijf.

All complaints of