Complaint: Ongevraagd wijzigen van abonnement

user-194067 on 15 August 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

2 jarig abonnement van 3,00 totaal voor 250 belminuten. Ging 1 jaar goed. Begin augustus is het 2 e jaar ingegaan. En nu rekenen ze 6,00 voor hetzelfde product. Ook hebben ze stilzwijgend buitenland bellen toegevoegd. Wie zou ik in hemelsnaam moeten bellen in het buitenland. Dit heb ik nooit afgesloten.

Desired solution:

Ik wil mijn abonnement voor 3,00 euro terug en de module buitenland bellen moet met onmiddellijke ingang op UIT worden gezet. Ook moet de bereikbaarheid van de klantenservice beter worden die is om te huilen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Responded on 16 August 2013 at 15:09

Vreemd antwoord. Ik weet niets van een ander tarief voor het 2e jaar. Waar is mijn contract? En dat buitenland bellen sinds oktober 2013 niet wordt gebruikt vind ik ook een vreemd antwoord.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Vreemd antwoord. Ik weet niets van een ander tarief voor het 2e jaar. Waar is mijn contract? En dat buitenland bellen sinds oktober 2013 niet wordt gebruikt vind ik ook een vreemd antwoord.

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft het eerste jaar het actietarief mogen betalen, het tweede jaar is van start gegaan en het actietarief is komen te vervallen. De klant betaald daarom nu een hoger tarief. De module bellen naar het buitenland staat uit, echter staat dit verkeerd aangegeven in de My Youfone omgeving, dit wordt binnen 5 werkdagen aangepast.

All complaints of