Complaint: ongewild internet verbinding maken met mijn mobiel

user-160206 on 12 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had een zakelijk abonnement bij KPN van ongeveer 35,00 Euro in november kreeg ik een Nokia telefoon en gebruikte daarvoor de GSM kaart uit mijn oude telefoon.
In december hebben ze 245,00 Euro van mijn rekening afgeschreven en in Januari 408.00 ik heb met kpn gebeld maar zei zeggen dat ik toch moet betalen. Ik heb wlan op mijn telefoon dus je denkt dat je op deze manier contact maakt met internet ook heb ik met mijn wlan geen contact gemaakt omdat ik niet weet hoe ik dat in moet stellen Hoe pak ik dit aan ik heb door de phone house de instellingen laten veranderen zodat er geen automatisch internet op zit en die zeggen dat ik dit niet moet accepteren. Wat moet ik nu doen want ik krijg nog een rekening van februari. Help mij alstublieft

Desired solution:

Ik hoop dat ze deze bedragen kwijtschelden het zijn in deze tijd dure euro's. Die ik buiten mijn schuld moet betalen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of