Complaint: onjuist abonnement

user-201329 on 30 September 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een abonnement van 250 belminuten afgesloten per seconde voor € 5 per maand. Nu heb ik een rekening gekregen van € 14 per maand. YouFone stelt nu dat dit voor de bevestiging te zien was op de website. Dat bestrijd ik, mijn vrouw en ik hebben geien dat er daar € 5 per mand stond. Ik heb Youfone uitgedaagd om dit te bewijzen temeer omdat om mijn contract geen bedrag van de abonnementskosten is vermeld.

Desired solution:

Dat het abonnement wordt omgezet naar de €5 per maand voor 250 belminuten per econde. Is dit niet mogelijk dan het abonnement omzetten naar 250 belminuten per minuut voor € 4,00 per maand

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het juiste tarief wordt voor het aangevraagde abonnement gehanteerd. Het tarief van 5,00 Euro per maand geldt voor de bundel 250 min/sms 1 jaar. Klant kan de module afrekenen per seconde verwijderen, de abonnementskosten zullen dan 4,00 Euro per maand worden.

All complaints of