My complaint:
Afrekening gekregen ivm verhuizing. De eerste nota gaf aan een bedrag van 675 euro. Na een maand een extra vordering wegens onjuiste meterstanden 122,04. Totale eindafrekening van 797 euro. Hiervoor eerst een betalingsregeling gekregen van 5 termijnen. 1 week later een regeling van 15 termijnen van 44,15 euro. Daarna kreeg ik weer een nota met daarbij het bedrag van 797 euro met daarbij nog een het bedrag van 144 euro wegens storno. Dit bedrag was nl de eerste termijn van de eerste regeling die is vervallen. Dit bedrag blijven ze nu wel elke keer op de nota zetten. Nu krijg ik elke keer dreigende brieven van binnen 5 dagen het totale bedrag te betalen. Dit speelt al vanaf maart 2011. In juli gebeld met afdeling incasso en daarna afdeling contracten. Men gaf toe dat er fouten waren in de nota. Na het laatste contact zou er nog open staan iets van 450 euro en de 122,04 eur0. Vandaag weer een nota gekregen met een bedrag van 800 euro om deze binnen 5 dagen te voldoen anders incasso. Ik ben van ellende nu overgestapt naar Essent.
Desired solution:
De juiste bedragen en betalingsregeling.
Zorgen dat personeel weet wat de juiste gegevens zijn.
Ophouden met oplichten van klanten met onjuiste bedragen en info.