Complaint: Onjuiste bedragen en facturen

user-59256 on 26 August 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afrekening gekregen ivm verhuizing. De eerste nota gaf aan een bedrag van 675 euro. Na een maand een extra vordering wegens onjuiste meterstanden 122,04. Totale eindafrekening van 797 euro. Hiervoor eerst een betalingsregeling gekregen van 5 termijnen. 1 week later een regeling van 15 termijnen van 44,15 euro. Daarna kreeg ik weer een nota met daarbij het bedrag van 797 euro met daarbij nog een het bedrag van 144 euro wegens storno. Dit bedrag was nl de eerste termijn van de eerste regeling die is vervallen. Dit bedrag blijven ze nu wel elke keer op de nota zetten. Nu krijg ik elke keer dreigende brieven van binnen 5 dagen het totale bedrag te betalen. Dit speelt al vanaf maart 2011. In juli gebeld met afdeling incasso en daarna afdeling contracten. Men gaf toe dat er fouten waren in de nota. Na het laatste contact zou er nog open staan iets van 450 euro en de 122,04 eur0. Vandaag weer een nota gekregen met een bedrag van 800 euro om deze binnen 5 dagen te voldoen anders incasso. Ik ben van ellende nu overgestapt naar Essent.

Desired solution:

De juiste bedragen en betalingsregeling.
Zorgen dat personeel weet wat de juiste gegevens zijn.
Ophouden met oplichten van klanten met onjuiste bedragen en info.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of