Complaint: Onjuiste factuur, onterecht belkosten in rekening gebracht

user-180843 on 28 May 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb in mei een factuur van Youfone ontvangen die weer niet klopte. Ik heb een belbundel van 450 belminuten en onbeperkt internet. Ik heb niet eens mijn bundel opgemaakt, en er worden voor ongeveer 50 euro aan belkosten gerekend, buiten de bundel. Wat totaal niet klopt. Ik heb gebeld met de klantenservice. Na lang wachten, word ik geholpen. De medewerker bevestigd dat het inderdaad onjuist is, en dat er deze maand veel fout is gegaan met de facturatie. Hij geeft aan dat het teveel betaalde geld ( ongeveer 50 euro) teruggestort zal worden. Daarna ontvang ik een mail met daarin weer gemeld dat de financiele afdeling toestemming moet geven, zodat het geld teruggestort zal worden. Ik zou nog een reactie ontvangen. Inmiddels zijn we bijna 2 weken verder, en nog steeds geen reactie. Ik wil mijn geld gewoon terug. Als hun geld van mij moeten hebben, zijn ze er als de kippen bij. Opvallend is ook dat er altijd TEVEEL gefactureerd wordt, nooit te weinig. Zij maken misbruik van hun “machtspositie”, en de consument is daar de dupe van. Het is echt schandalig hoe vaak er dingen fout gaan bij Youfone. Vorig jaar heb ik ook vaker foutieve facturaties gehad. Ik had mijn abonnement nooit verlengd als ik zou weten dat het daar zo een puinhoop is. Ik nam hun belofte tot beterschap serieus, maar het tegenovergestelde blijkt waar!!!

Desired solution:

Ik wil binnen een week mijn geld terug. Het gaat om een groot geldbedrag. Zij kunnen het niet maken om automatisch een verkeerd, veel te hoog, bedrag af te schrijven en dit niet terug te geven. Ik wil dus het bedrag van 49 euro retour.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De factuur is herberekend en het juiste factuurbedrag is klaargezet voor de klant.

All complaints of