Complaint: Onjuiste informatie en niet klantvriendelijk

user-147974 on 10 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Deze keer verwacht ik niet 1 maar 2 bestellingen via Selektvracht (Europarts en Miss Etam.

Volgens track en trace zijn beiden als sinds de ochtend onderweg, en ik ben speciaal de hele dag thuis. Om 20:45 check ik nog even track en trace.

Wat schets mijn verbazing als ik na een refresh bij beiden nagenoeg live kan lezen dat ik niet thuis was (Miss Etam)… en een ander pakket (Europarts)afgeleverd zou zijn

Niemand aan de deur geweest, geen briefje in de bus, gewoon maar weer de ontvanger de schuld geven terwijl er zelfs geen poging tot aflevering is geweest.

Men heeft gewoon de MissEtam terug gestuurd en Europarts moest opnieuw iets opsturen welke wel klant vriendelijk zijn.

Desired solution:

Eerlijkheid en service.
Geef de juiste informatie in Track en trace en niet de onwaarheden als "Niet thuis" en Pakket is afgeleverd"

Als klanten service word gebeld, doe dan de moeite om één en ander uit te zoeken.....

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of