My complaint:
Via Seetickets.nl heb ik 8 kaarten besteld en betaald voor Guus Meeuwis. Enige tijd na ontvangst van de kaarten kreeg ik een vage e-mail. Hierin werd mij gevraagd de kaarten per post te retourneren, omdat ze foutief zouden zijn. Dit vertrouwde ik niet en ook iedereen met wie ik dit besprak vond dit een malafide klinkende mail. Hierop heb ik contact met Seetickets opgenomen en werd uiterst onvriendelijk te woord gestaan. Elke oplossing die ik aandroeg, van het lokaal opwisselen van kaarten bij een verkooppunt, het eerst opsturen van de juiste kaarten, het omzetten naar e-tickets en uiteindelijk zelfs het annuleren van de kaarten werd afgewezen. Het enige wat ik mocht doen is de kaarten op mijn kosten en risico naar hen terugzenden, ondanks de hoge reeds betaalde administratiekosten en het risico dat de kaarten nooit aankomen bij hen. Hierdoor heb ik nu voor zo’n EUR 500 kaarten waar ik niets mee kan. Seetickets: los dit op!
Gewenste oplossing
Een correcte reactie van Seetickets waarin ze mij de juiste kaartjes toezenden per mail of per post. Ze mogen de kaarten ook persoonlijk bij mij thuis komen omwisselen.