Complaint: Online bestellen

user-150492 on 28 December 2012 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb mijn kaarten besteld via internet. Ik wilde samen met mijn zoontje naar de film op een zaterdagavond. Achteraf nadat ik betaald had en de tickets per email keurig binnen had, zag ik dat ik per ongelijk op de verkeerde dag had geklikt. Ik heb gezocht of dit omgezet kon worden. Dit is niet mogelijk. Vervolgens klantenservice gebeld per 0,20 per minuut. Deze gaf aan dat de tickets alleen aan de kassa kunnen worden omgewisseld. Dit betekent dat ik 25 km heen en weer moet rijden, gezien de tijd die ik kwijt ben en de kosten die ik moet maken, kan ik de tickets beter laten verlopen. DUS HEB UITEINDELIJK NIETS !!!! maar wel € 19,55 kwijt.
Hoe is het mogelijk in deze tijden van internet en snelle service????

Desired solution:

Omwisseling van de tickets

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about PATHE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind PATHE to pickup complaint

All complaints of