Complaint: Asociaal en allesbehalve klantvriendelijk

louwes1 on 09 August 2013 about online pakket dienst in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We werden gebeld om een afspraak te maken voor het bezorgen van een simonly, Danielle van de OPD wou geen tijd afspreken, terwijl KPN ons meerdere malen had verteld dat dat wel mogelijk is. Ze zei meerdere malen dat ze niks met KPN te maken had, en dat wij ons moesten aanpassen. Toen ik zei dat ik de boel wel zou annuleren als het zo moest, en het er niet mee eens was, heeft ze zomaar opgehangen en onze order geannnuleerd in het systeem. Hierdoor moesten wij alles opnieuw aanvragen. Ongelooflijk dat KPN met dit bedrijf zaken doet.

Desired solution:

geen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about online pakket dienst

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind online pakket dienst to pickup complaint

All complaints of