Complaint: Niet bezorgen

MelvinenJade on 03 August 2013 about online pakket dienst in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn levering zou plaatsvinden tussen 11:05 en 13:05. Ik kreeg netjes een telefoontje dat de koerier onderweg was. Om 10 voor 12 keek ik in mijn brievenbus en tot mijn verbazing lag er een briefje dat ik niet thuis was. De koerier is te beroerd geweest om even op de bel te drukken.

Daarnaast stond er op het briefje dat hij om 12:00 uur niemand aantrof, terwijl ik zoals gezegd om 11:50 dat briefje vond. Ik heb meteen gebeld met de klantenservice van Online Pakket Dienst (om 11:55 uur) en gevraagd of de chauffeur niet nogmaals langs kon komen aangezien hij vast niet ver weg kon zijn. De man vertelde me meerdere malen op een vervelende manier dat er geen oplossing was en dat ik een andere afspraak moest maken. Er kwam geen fatsoenlijk woord uit deze man.

Desired solution:

Schadevergoeding voor het opnemen van een vrije dag. Na het niet komen met een fatsoenlijke oplossing plaats ik het openbaar en op Trosradar.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about online pakket dienst

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind online pakket dienst to pickup complaint

All complaints of