Complaint: O.P.D pakketdienst “doen maar wat”

Doris12 on 17 April 2013 about online pakket dienst in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik bel met de dienst voor de levering van een pakketje. We maken een afspraak voor de volgende dag ‘smiddags. Volgens de mevr, die ik spreek krijg ik over de gemaakte afspraak een mailtje. Vanochtend zou ik nog een mailtje krijgen over een preciezer tijdstip van levering.
Vanochtendvroeg nog niets gehad in de mail. Ik moet werken en zorg dat ik om 12.15 uur thuis ben.
Dan zie ik op mij. Telefoon dat ik tussen 11.35 en 11.50 u 3 x gebeld ben door een afgeschermd nummer. Thuisgekomen zie ik een briefje van de bezorger. Hij was om 12.00 u aan de deur geweest.
Ik bel met O.P.D pakketdienst en vertel mijn verhaal.
De telefoniste zegt dat dit mijn probleem is. Ik had ‘s ochtend al moeten bellen dat ik geen mail had gehad.. Nou sorry mevrouw… De pakketdienst moet afspraken nakomen en gewoon hun werk doen. Dat moet ik ook, dus heb ik geen tijd om ook nog eens een pakketdienst te controleren of zij hun werk wel doen.
En nee…. De bezorgen kunnen ze niet bereiken om alsnog het pakketje die middag te laten leveren… Flexibel… Helemaal niet…
Oplossing… Ik moet gewoon weer een middag vrij nemen… Dus GEEN oplossing.
Waardeloos

Desired solution:

Deze middag nog bezorgen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about online pakket dienst

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind online pakket dienst to pickup complaint

All complaints of