Complaint: opd

turbie on 30 November 2013 about online pakket dienst in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Netjes bij KPN besteld geen enkel problemen al jaren klant al…
Was gewaarschuwd door meerdere mensen besteld niet op de site van KPN zelf maar via typhone… Kort om er was een foutje in de gegevens van te voren netjes door gegeven aan KPN geen probleem direct aangepast… Email gehad sms gehad met bevestiging er van ook dat het bij opd was gecorrigeerd..
Dacht nou das best wel oké ook…. Al die klachten die ik lees zijn niet echt terecht
Wel nu tig telefoontjes armer vol vertrouwen dat alles goed is staat de koerier an de deur o ik zie een foutje…… Ik zeg ja heb ik netjes door gegeven zie e-mails en sms’jes maar heb zelfs nog een voicemail terbevestiging die koerier
Tja kan ik niks aan doen ik lever hem niet niet tik tik meteen geannuleerd ja bestel ma op nieuw en anders maar na t mobile of voda toe doei weg was die asos echt

Nou ja heb ik maar besteld via typhone een belletje geven door 3 min later email met gegevens tien min later email van het koeriersbedrijf amp snap niet dat KPN nog met die mensen zaken doet

Desired solution:

Geen tis al opgelost:
Als KPN dergelijke koeriers inhuurd waarbij de helft niet gedaan wordt prima dan ma een andere provider

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about online pakket dienst

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind online pakket dienst to pickup complaint

All complaints of