Complaint: Veel beloven niets doen

nicohagen on 07 May 2013 about online pakket dienst in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bericht gekregen dat mijn nieuwe mobiele telefoon bezorgd zou worden tussen 14:00 en 16:00 uur. tot 3x toe een SMS ontvangen met een bezorgafspraak. Er kwam echter niets. Wel weer een uitnodiging via de mail om een afspraak te maken. Gebeld met het nummer uit de eerste SMS. Er was geen bezorgafspraak op mijn adres. Men had geen antwoord op de vraag waar de SMS jes en het telefoonnummer vandaan gekomen waren. een nieuwe afspraak schikte mij niet omdat men in de ochtend niet bezorgd (wat is het verschil met de middag?)Resultaat; nog 6 dagen wachten of er dan wel wat komt.

Desired solution:

Als KPN met een professioneel en betrouwbaar bedrijf zaken gaat doen. Het bedrijf zou in overweging kunnen nemen de fouten van de vorige dag de volgende ochtend te herstellen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about online pakket dienst

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind online pakket dienst to pickup complaint

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Eerlijk is eerlijk. Na mijn (terechte) klacht werd ik een dag later gebeld door een uiterst vriendelijke mevrouw van de OPD. Wederom werden verontschuldigingen aangeboden en geaccepteerd. Een uitleg wat er fout was gegaan werd gegeven. Vervolgens een aanbod om het toestel de volgende dag op mijn vakantieadres af te leveren. Dit aanbod aanvaard en de volgende dag werd mijn nieuwe toestel keurig bezorgd met daarbij een bos bloemen. En dat vind ik nou grote klasse. Klagen mag maar ik wilde deze prestatie niet onvermeld laten. Voor mij is het weer helemaal goed.

All complaints of