Complaint: ONLINE RESERVERING

user-84172 on 08 February 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sedert begin januari probeerde ik online te reserveren voor een bungalowvakantie bij Centerparcs Vossemeren.Het betreft hier een midweek van 20 tot 24 augustus 2012 voor 8 personen ( 6 volwassenen + 1 kind + 1 baby ) in een VM827 ( 4 slaapkamers ).Ik kreeg een overzicht van de boeking met het nettobedrag ( € 743,7 ),maar telkenmale was de applicatie gratis toppings ontoegankelijk; het systeem blokkeerde. Deze poging tot boeking heb ik ontelbare keren tevergeefs geprobeerd. Uiteindelijk heb ik mij naar het Reisbureau Thomas Cook, Vogelmarkt, 29, 9000 GENT begeven om deze reservering te maken. Bij het opmaken van de bestelbon belde de bediende met het Centraal Reserveringskantoor van Centerparcs om deze gratis toppings ( wij wouden namelijk een bungalow met twee badkamers ) mede te delen en op welke ze dit in haar informaticasysteem moest invoeren. Ze kreeg van CP het antwoord dat deze topiings alleen voor onlinereserveringen mogelijk zijn; van zodra een reisbureau of het Centraal Reserveringskantoor van Centerparcs tussenkomt, vervallen deze gratis toppings. Er werd mij voorgesteld een supplement van €35 te betalen vooreen bungalow met een tweede badkamer!

Desired solution:

Om de vroegboekkorting niet te mislopen deed ik alsnog deze reservering bij Thomas Cook. Ik vind echter dat ik recht heb op de gratis toppings omdat ik tientallen keren tevergeefs geprobeerd heb, op elk moment van de dag, online te reserveren.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben alsnog te toppings toegevoegd aan de boeking van de gast.

All complaints of