Complaint: Onmogelijke uitschrijving

user-215183 on 28 November 2013 about Fit 4 Free in category Sportclub/-school

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb mij ingeschreven bij Fit4Free in februari 2012. Daar heb ik een jaarcontract afgesloten en na een jaar mag ik dan elke maand opzeggen. In Juli 2013 heb ik mij uitgeschreven per brief, maar daar heb ik nooit antwoord op gehad. Vervolgens heb ik me in september weer uitgeschreven, maar dan op de site van fit4free zelf en ik heb weer geen bevestiging gekregen.
Nu heb ik gemailt naar het filiaal en ik kreeg als antwoord dat ik in maart 2013 een ‘upgrade’ heb afgesloten en daardoor een nieuw jaarcontract heb. Die upgrade is waar, maar is er nooit vermeld dat ik een nieuw jaarcontract daarmee zou afsluiten: dat wilde ik helemaal niet. Het staat ook niet duidelijk vermeld in de algemene voorwaarden: daar staat alleen “aanvulling”, met als voorbeelden “groepslessen, entertainment en sportdrank”. Ik heb als upgrade gehad dat ik ook ‘s avonds kon sporten en deze upgrade is niet vermeld in de algemene voorwaarden. Ik had dus niet van te voren kunnen weten dat ik een nieuw jaarcontract zou afsluiten.
Mijn volgende klacht is dat ik een aanmaning heb gekregen, waarin staat dat ik een betalingsherinnering heb gekregen. Die betalingsherinnering heb ik echter nooit gehad: ik moest gelijk 90 euro dokken, zonder bericht vooraf.

Desired solution:

Ik zou tevreden zijn als mijn abonnement per direct wordt opgezegd en als die 90 euro wordt teruggestort.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Fit 4 Free

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Fit 4 Free to pickup complaint

All complaints of