Complaint: Onopgeloste klacht laarsjes

user-178361 on 15 May 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zie klacht hieronder over de laarsjes . Deze klacht staat als opgelost maar dat is niet juist !!! Schandalig omdat er neer te zetten.

Desired solution:

Snel oplossen en niet vermelden dat het opgelost is !!!

Message from Zalando

11 years ago - Geachte Raimond, Wij vinden het vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Er is op 15-05-2013 een oplossing omtrent de klacht van de laarzen aangeboden op het e-mailadres dat is verbonden aan het account waarmee u de bestelling heeft geplaatst. Wij willen u een compensatie van 10% van het aankoopbedrag aanbieden voor eventuele reparatiekosten. Als u niet akkoord gaat met de vergoeding voor reparatie kunt u er voor kiezen uw laarzen te retourneren. Deze oplossing is 14 dagen geldig en is u aangeboden op 15-05-2013. Omdat u aangeeft deze oplossing niet te hebben ontvangen gaan de 14 dagen in op 28-05-2013. Graag vernemen wij van u of u kiest voor reparatie of de laarzen retourneert. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop de klacht hiermee te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Joris de Waard Zalando Customer Care

All complaints of