My complaint:
Bij een reservering bij dit bedrijf staat in het bongo boekje dat je dit telefonisch kunt doen. Eenmaal gebeld bleek dat deze meneer bijna geen Nederlands sprak. Of wij een email konden sturen. Wat wij ook gedaan hebben. Ik kreeg pas anderhalve week later een antwoord. In eerste instantie reageerde deze mevrouw snel op de vraag of ik dan toch voor het aankomende weekend kon reserveren. Uit haar tweede mail bleek dat zij niet wist wat de bongo inhield. Ik heb haar een mail terug gestuurd met de inhoud van de bongo. Met gegevens en al. . Zij reageerde daar vervolgens niet op. Dus nam aan dat het niet plaats kon hebben in dat weekend. Dit was twee dagen voor het weekend. Heb haar nogmaals om een reactie gevraagd, op vrijdag, helaas. . Ik werd op de dag dat het oorspronkelijk moest plaatsvinden gebeld door een meneer die slecht Nederlands sprak. Dat was de volgende dag met de vraag hoe laat wij kwamen. Ik zei tegen deze meneer dat ik geen antwoord op mijn laatste twee mails had gehad en aannam dat het niet geregeld was. Hij vroeg ;”dus je komt niet ?” waarop ik heb geantwoord, Nee. Deze meneer heeft de verbinding verbroken. Ik heb direct terug gebeld maar er werd niet meer opgenomen. .. zeer onprofessioneel en onbeschoft. Zowel van de mevrouw die de mail zou moeten beantwoorden als de meneer die mij belde. .. helaas grote teleurstelling voor mijn man en voor mijn zoon van 11 die zich er erg op verheugd hadden om te gaan klimmen boogschieten karten…en slapen in een tipi
Desired solution:
Dit heeft alleen met bongo te maken, eigenlijk, dat de bedrijven die zij in hun bestand hebben ... niet voldoende controleren op professionaliteit.