My complaint:
Dit jaar overgestapt van Tele2 naar Caiway. Dit was mijn slechtste actie van het jaar. Nog nooit heb ik instabiel internet mogen ervaren en tevens heb ik nog nooit zoveel betaald. Op Caiway overgestapt ivm het opzeggen van Canal Digitaal televisie (weg met die schotel) en zodoende bij CW terecht gekomen.
We hebben het Relax pakket. Er is helaas niets Relax aan. Internet tot 35MB. Die werd inderdaad wel eens gehaald maar sinds de laatste maanden (na aanleg van glasvezel in de straat) is het over en voorbij. Ik heb ergens gelezen dat dit geen verband met elkaar heeft maar…
De problemen zijn structureel in de avonturen en in de weekenden. Online gamen voor kinderen is niet te doen, ophalen van webpagina’s duren lang en zelfs het opstarten van speedtest.net lukt zo nu en dan niet. Twee maal met de helpdesk contact gehad. Eerste maal het standaard antwoord over kabeltjes e.d. Tweede maal het tenenkrommend antwoord dat men op de modem heeft gekeken en men op dat moment geen problemen zag. Gemakshalve gaat men er dan ook direct van uit dat het is opgelost. NEE! Het is niet opgelost.
Caiway is niet in staat om voor ruim 70 euro per maand stabiele dienst te leveren. Dat was mijn vraag in de mail en die is niet beantwoord. Wat is Caiway aan het doen om mij als klant te behouden? Daar wil ik graag antwoord op hebben. De klachten zijn legio, Twitter staat vol met negativiteit over Caiway. Lijkt mij niet leuk om voor die club te werken.
Desired solution:
Voorheen met Tele2 NOOIT enig probleem met internet gehad. Caiway lukt dat niet. Aan alle gestelde eisen (modem, router, bekabeling, plaatsing van aparatuur) is voldaan. Wat is Caiway aan het doen om mij als klant te behouden? En waarom ben ik niet de enige? Kom op Caiway. Oplossen!