Complaint: ontbijtservice Center Parcs Kempervennen

user-131407 on 02 October 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben afgelopen weekend een weekend aangeboden gekregen van mijn vaders werk. Hij was 40 jaar in dienst en het zou een feestweekend moeten worden, dit begon al vrij snel met een grote domper! We zouden 3 dagen luxe ontbijtservice hebben in de cottage. We hadden bungalows 603 en 604 en daar zou het ontbijt al vroeg gebracht worden. Op de lijst stond dat het ontbijt tussen 7 en 9 gebracht zou worden, maar deze bungalows waren als eerste aan de beurt, dus we zouden al vroeg het ontbijt krijgen. Niets is minder waar. De kinderen waren natuurlijk al in alle vroegte wakker en het was 8 uur, geen ontbijt, het was half 9, geen ontbijt, het was 9 uur, geen ontbijt. Wij gebeld naar de receptie. Onze klacht gemeld, ze zouden terugbellen. Het was half 10, niets gehoord. Wij weer teruggebeld naar de receptie. Wij gevraagd of we misschien aan konden schuiven bij het ontbijtbuffet. Dit was absoluut niet mogelijk en moest besproken worden met de manager. Werd geen actie ondernomen en ze zouden het ontbijt alsnog komen brengen. Inmiddels 1 uur verder, 9 ontzettend hongerige mensen, en nog steeds geen ontbijt. Om 10 uur hadden we onze eerste activiteit gepland,zwemmen want daar hadden de kinderen natuurlijk enorm naar uitgekeken, kon dus niet doorgaan. Het was kwart over 10 en we kregen ons ontbijt. Dit was wel goed verzorgd, niets mis mee dus, maar na het ontbijt was onze morgen al voorbij. Helaas dus al een morgen voorbij zonder iets te kunnen doen. De 4 kinderen waren niet echt gezellig na het lange wachten. Ons weekend wat een feestweekend had moeten worden is dus al op een vervelende manier begonnen. De mevrouw die het ontbijt zaterdagochtend kwam brengen, wist ook niet dat ze zondag en maandag ook nog ontbijt moest komen bezorgen, dus als wij dit niet aangegeven hadden, hadden we de andere 2 morgens ook heeeel lang moeten wachten. Het stond wel op de papieren, dus het was goed geboekt!!!
Dan nog een vreselijke urine geur in bungalow 604 op de ouders slaapkamer. Mijn ouders sliepen daar en ze zijn van alle ellende naar het stapelbed verhuisd, wat een feest(weekend). Verder is het wel goed gegaan met het ontbijt en het was ook goed verzord. Over de urine geur op de slaapkamer hebben we melding gedaan bij het enquete formulier. Het verblijf is geboekt door de Firma Herman Vaessen in Maasbree.

Desired solution:

9 dagkaarten, 4x kinderen en 5x volwassenen op een van de parken. 9x ontbijtbuffet erbij slaan we zeker niet af!!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd met een oplossing.

All complaints of