Complaint: onterecht dongel abonnement

user-199323 on 16 September 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn klacht is dat ik er een maand geleden ben achtergekomen dat ik al 5 jaar lang een dongel abonnement betaal dat ik niet heb,nooit iets getekend of aangevraagd.
ik ben verhuisd,toen naar glanerbrug en heb alles van kpn meegenomen/over laten zetten,dit lukte in de eerste instantie niet,had vroeg genoeg aangevraagd maar heb ruim anderhalf maand moeten wachten op telefoon en internet,de monteur die het ook erg vervelend vond,heeft toen aangeboden dat we ter compensatie een dongel in bruikleen kregen tot dat alles was aangesloten,want de fout lag niet bij ons.
wij hadden toen der tijd nog een eigen bedrijf,dus konden helemaal niet zonder.Zo gezegd zo gedaan,we kregen een dongel voor het noodzakelijke werk,maar na 6 weken ongeveer was alles eindelijk gereed en hadden we telefonie en internet,mijn man heeft sim only abonnement,en we hebben dat ook altijd netjes betaald,we vonden het altijd een erg hoge rekening,maar blindelings vertrouwd op KPN.Tot dat we er vorige maand toch maar eens naar toe hebben gebeld of de rekening die elke keer vrij hoog was wel normaal was.
Tot mijn schrik kreeg ik toen te horen dat aar een dongel abonnement van 50,00 euro in de maand bij in zat…heb het hele verhaal uitgelegd,geschreven al 3 keer over,maar ze willen er niets mee doen,heb gevraagd om het papier waarop staat dat ik een dongel abonnement heb afgesloten,maar dat gaven ze maar een keer…maar dat heb ik nooit gehad want ben geen abonnement over een dongel aangegaan,we hebben dus 5 jaar lang een betaling gedaan voor iets wat we niet hebben gehad,en nog erger nooit hebben afgesloten,dit is we evn een bedrag an 3000 euro,dit zou ik toch wel graag terug willen
oh ja ,afgelopen januari hebben we ook nog geprobeerd het abonnenemt van mijn mans mobiele te veranderen,dat kon volgens hen niet want dat was pas gebeurt…ook dit hadden we niet gedaan,achteraf blijkt naar veel gezeur en gebel,dat dit dus fout was gegaan en dat dat intern bij kpn iemand een abonnement op ons nummer had afgesloten en daar een i Phone 4 op had gekregen.Dus we hebben de buik echt helemaal vol van kpn en hopen dan ook dat U hier iets mee kunt doen voor ons.Ik wil U verder graag telefonisch te woord staan voor verdere inlichtingen indien nodig. Met vr groet Karin Reinink
telefoon 053-4339960

Desired solution:

als ik mijn geld terug krijg

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of