My complaint:
Voor mijn vakantie betaalde ik eind juli het maandbedrag van een te laat betaalde factuur van juli. Dit was nog op tijd voor de laatste herinnering. Tijdens mijn vakantie bleek ook de betaling van de maand augustus niet goed te zijn gegaan. Hierdoor had Energie Direct mijn betaalde maandbedrag van juli verkerekend met augustus. Ik liep dus alsnog achter op de maand juli, hoewel ik deze wel had betaald. Dit wist ik niet en hierdoor kreeg ik inneens te maken met een incassobureau! Toen ik op 12 augustus terug kwam betaalde ik direct het bedrag voor de maand augustus. Dat was dus 12 dagen te laat, maar ik had geen aanmaning van augustus ontvangen. Ik moest inneens 20 Eur incassokosten betalen!! Echt belachelijk. Het slaat nergens op om het bedrag dat ik in juli betaalde te verekenen met augustus zonder hiervan een melding naar mij te maken. Ik had immers wel post gehad voor een betaling die niet goed was gegaan in juli, maar niet voor augustus.
Desired solution:
De terugbetaling van de incassokosten van 20EUR.