My complaint:
Op 2 september ging mijn mobiele abonnement in met o.a. als databundel Onbeperkt Supersnel internet. Halverwege de maand september constateer ik dat als bundel in de administratie is verwerkt: geen bundel. Met als gevolg dat alle internetgebruik/-kosten buiten het maandbedrag in rekening zouden worden gebracht. Direct aan de bel getrokken. Per mail uiteindelijk de toezegging dat kosten kwijtgescholden zouden worden, omdat gebruikersovereenkomst foutief was verwerkt in administratie. (Heb nu ruim een maand geen mobiel internet; zou per vandaag, 1 november weer werken; niet dus.) Afgelopen donderdag toch een factuur ontvangen van € 504,07. Direct gebeld en het zou binnen 2 dagen in orde worden gebracht. Ja, ja, het bedrag werd diezelfde dag afgeschreven. Heb het laten terugstorten. De enige reactie die ik nu krijg is een betalingsherinnering, direct verhoogt met €7,50.
Desired solution:
Direct intrekken van factuur. Telefonisch kortsluiten dat het afdoende is geregeld. Daarvan schriftelijke bevestiging van Youfone en van Direct Pay Services BV te Barendrecht.
Geen facturatie van internet bundel kosten over de maand oktober.
Met onmiddelijke ingang gebruik kunnen maken van mobiel internet.
En een reactie op toegestuurde vragen en dat ook nog binnen de toegezegde termijn van enkele dagen.