My complaint:
Omschrijving klacht
Vorig jaar juli (2008) ben ik verhuisd naar een ander adres. Vanaf dat moment heb ik mijn contract opgezegd en heeft Essent deze overgenomen. Echter, de incasso’s bleven doorlopen ook al was het contract opgezegd. Dit hebben we meerdere malen gemeld, maar dat heeft niet mogen helpen. We zijn zelfs twee maal lastig gevallen aan de telefoon of we aub klant wilden wilden. Pardon?
Uiteindelijk ben ik nu al vanaf maart 2009 actief bezig met het terug krijgen van de onterecht geïnde bedragen. Dit zonder succes. De dames van de helpdesk (als je ze al te pakken krijgt…) willen je graag helpen, maar kunnen & mogen helaas niets. Hierdoor kom je dus geen steek verder.
Ik word hier behoorlijk moedeloos van. Op het moment dat ik de NEM nog geld moest betalen had ik allang tig incassobureaus achter mij aan gehad, maar helaas is de NEM zelf niet zo netjes om het bedrag terug te storten. Geld dat ik goed kan gebruiken en waarover de NEM al ruim een jaar lang rente trekt. En daarnaast; het is mijn geld!
Dus NEM: wat is jullie oplossing en wanneer reageren en regelen jullie dit nou eens?!
Gewenste oplossing
Ik ben tevreden na het volledig terug storten van het onterecht geïnde bedrag.