Complaint: onterecht slecht mishandeld bij een storing met online reserveren.

user-56446 on 26 July 2011 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vanwege de enorme drukte doet het online reserveren voor harry potter 7 deel 2 het slecht op internet.
word nog duidelijk vermeld met het antwoord apparaat.

ik reserveer mijn kaartje voor woensdag 27-7-2011 in pathé Arena. om 21:00.
nou zit ik op de pop-up waar je de bestelling in orde maakt.
dan druk ik op volgende nadat ik mijn stoelen heb gekozen en loopt hij vast en krijg ik een wit scherm met een foutcode.

nou doe ik het opnieuw en dan werkt hij wel prima. ik rond de betaling af en ik krijg na een half uur pas een bevestiging.
waarop staat: woensdag 27-07-2011 om 18:00 uur.
ik had helemaal niet gedrukt op 18:00 maar op 21:00.
door de trage en falende online reservering is van mijn rekening 56 euro afgeschreven, voor iets wat ik niet eens wil.

ik bel de klantenservice op en die zegt doodleuk:
je krijgt je geld niet terug!
ik vraag om een andere oplossing en toen brak mijn klomp..
nou moet ik naar Pathé Arena 2 uur voor de voorstelling dus 16:00 uur aan de kassa doorgeven dat ik toch om 21:00 wil. en vervolgens moet ik wachten tot de voorstelling om 21:00 uur.

dan krijg ik ook nog eens de slechtste plaatsen die er over zijn. en ik mag 4x reizen van amsterdam arena naar hoorn.

sorry maar dit is geen manier van klanten behandelen..
ook zei de medewerkster van de klantenservice doodleuk dat ik er een etentje aan kan plakken.

sorry maar dit gaat er bij mij echt niet in, en ze nemen je bij de klantenservice totaal niet serieus.

ik heb al een klachtenbrief gestuurd naar pathé en wacht dit af.

Desired solution:

geld terug!

All complaints of