Complaint: Onterechte aanmaningen

user-194354 on 17 August 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ondanks directe betaling na ontvangst pakket kreeg ik aanmaningen. Contact via mail (met bewijs van betaling) en telefoon hebben niets uitgemaakt blijkbaar: Zalando had toegezegd het te regelen, maar na 2 maanden kreeg ik plotseling een brief van een incassobureau. Inmiddels hier ook alle bewijzen naartoe gestuurd. Dit is werkelijk zonde van een ieders tijd, met name straks die van de rechter als Zalando mijn betalingsbewijzen blijft negeren.

Desired solution:

Erkennen dat allang is betaald en alle kosten die inmiddels bovenop de hoofdsom zijn gekomen laten vervallen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Zalando to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Via het incassobureau is de klant AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BBBBBBBBBBBBBBBBB, op de hoogte gesteld van het feit dat wij meer gegevens nodig hadden om deze betaling te kunnen vinden. Uiteindelijk is op 22-08 de incasso ingetrokken.

All complaints of