Complaint: Onterechte aanmelding postcodeloterij

user-63344 on 30 September 2011 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 27 september heb ik via een mail een bevestiging van deelname ontvangen met de meededeling dat ik een lot heb aangevraagd van de Postcodeloterij.
Ik heb me nooit ingeschreven als lid en wil dit opgelost hebben. Via de bank heb ik een blokkering aangevraagd, maar het is niet duidelijk welk bankrekeningnummer van de Postcodeloterij is. Daardoor is het niet mogelijk de blokkering in te voeren.

Desired solution:

Ik wil graag de volgende oplossing:
Ik sta niet geregistreerd als lid van de Postcodeloterij en zij schrijven geen geld van mijn rekening.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Lotto

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Lotto

Lotto

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant doorverwezen naar de Postcodeloterij

All complaints of