Complaint: onterechte afboeking

user-55526 on 15 July 2011 about docdata payments in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ken het bedrijf niet noch heb ik iets besteld via een webwinkel .

Desired solution:

TERUGBOEKING

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by docdata payments

Message from docdata payments

13 years ago - Geachte Merra, Docdata payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Uit uw gegevens blijkt dat u een bestelling heeft geplaatst of een machtiging heeft lopen bij TRIWA. Als u het niet eens bent met het afgeschreven bedrag kunt u de webwinkel direct benaderen via; T: 06-41860476 E: info@abluechicken.com U kunt gedane betalingen storneren binnen een termijn van 56 dagen. Met vriendelijke groet/Kind regards, Thessa Kleijne docdata payments Support E. support@docdatapayments.com W. www.docdatapayments.com Please visit our new support center at https://support.docdatapayments.com

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by docdata payments

Responded on 17 November 2011 at 09:51

Ik heb geen oplossing aangeboden gekregen, ik heb zelf een terugboeking gemaakt bij de ING.

docdata payments

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De door de klant verstrekte gegevens nagekeken en de klant de gegevens verstrekt van de webwinkel in kwestie teneinde een terugboeking te kunnen verzoeken.

All complaints of