My complaint:
Na mij vorige maand aangemeld te hebben bij Youfone kwam ik zojuist tot de ontdekking dat mijn telefoonverbinding weg is. Ik kan niet meer gebeld worden of zelf bellen. Ik heb geen wijziging aangebracht in mijn abonnement en mijn telefoonrekening wordt automatisch geincasseerd (wat nog niet gebeurd is, rekeningnummer heb ik nagekeken en die klopt). Ik zit nu dus plotseling zonder telefoon, hier wordt NIETS over gecommuniceerd en ik vind het echt heel erg vervelend. Er is geen aanleiding om een nieuwe klant af te sluiten. Wanneer ik in mijn overzicht kijk staat er ook enkel nog mijn databundel, geen bel of smsbundels. Ik heb hier zelf geen wijzigingen in aangebracht.
Ik ga daarom ook zeker geen kosten betalen voor het heraansluiten, aangezien ik hier geen aandeel in gehad heb.
Desired solution:
Ik wil dat ik per DIRECT terug aangesloten wordt en ik wil een duidelijke persoonlijke verklaring waarom zo slordig omgegaan wordt met (nieuwe) klanten.