Complaint: Onterechte betalingen van KPN Internet niet tijdig terugstorten

user-134315 on 15 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik word vanaf 10-9 van het kastje naar de muur gestuurd door KPN Internet en KPN Glasvezel. Mijn client heeft per 18/1/2012 een KPN Glasvezel abonnement. Glasvezel zal KPN Internet opzeggen. Dit is niet gebeurd!!! Vanaf januari wordt er ook nog elke maand geld van KPN Internet geincasseerd. Ik heb al minstens 6 medewerkers hierover aan de telefoon gehad en allemaal zeggen ze iets anders. Ik heb een ticketnummer gekregen en het bedrag zou voor 10 oktober 2012 teruggestort worden. Niks ontvangen! Vandaag weer gebeld. Nu komt het pas binnen 2 maanden. Vanaf januari klauwen ze onterecht geld van een rekening en terugbetalen duurt een eeuwigheid.

Desired solution:

Binnen 3 dagen vanaf nu terugstorten van het onterecht betaalde bedrag aan KPN Internet. Excuses voor alle onterecht gezegde dingen en het onbehoorlijke gedrag van de medewerkers.

All complaints of