Complaint: Onterechte betalingsherinnering

user-52762 on 14 June 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ook ik kreeg een onterechte betalingsherinnering. De mail gaf aan dat het bedrag (2,50€) niet geind kon worden. Het is echter wel van de rekening afgeschreven. 3 dagen later kreeg ik de betalingsherinnering met toevoeging van administratiekosten (3,50€). Als ik niet binnen drie dagen betaal sluiten ze m’n nummer af.

Reageren kan niet op de email (no-reply mail adres) en bellen kost erg veel geld.

Helaas al eerder met mijn zakelijke nummer ook al veel problemen gehad met youfone.

Desired solution:

Zwart op wit rechtzetten van deze fout icm excuses

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Responded on 11 July 2011 at 10:41

Zeer snel opgelost. De eerste toon van de brief blijft me echter dwars zitten, zeker omdat inderdaad de fout bij Youfone bleek te liggen. De afhandeling zelf is zeer zakelijk gegaan.

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is direct contact opgenomen met de klant.

All complaints of