Complaint: onterechte betalingsherinnering

Intra on 27 December 2011 about Remonyl in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn 15 jarige dochter heeft op internet het formulier ingevuld voor het product remonyl. De dag erop kwam ik erachter en heb hen een mailtje gestuurd via het email-adres wat bij contact stond vermeld. Twee weken later ontving ik toch een proefpakket. Omdat ik niet wist wat het was heb ik het geopend en naar het nummer gebeld wat op dat formulier te vinden was. De mevrouw aan de telefoon deelde mij mede dat het zo in orde was maar dat ik wel de 3.95 voor het pakketje moest betalen omdat het geopend was. Dit heb ik gedaan en ik zij beloofde mij dat ik niets meer zou ontvangen. Ik heb ook niets meer ontvangen behalve een rekening voor een levering die in november plaats zou hebben gevonden, maar die ik nooit ontvangen heb!!! Ik ben gelijk weer gaan mailen met de infodesk van remonyl, maar tot op heden nog geen antwoord gekregen. Ook heb ik gebeld met het incassobureau, waar je negen van de 10 keer geen gehoor krijgt. Eindelijk contact, kreeg ik te horen dat er niets in het systeem stond, haar collega zou mij terugbellen. Nog steeds niets gehoord. Weer gemaild met Remonyl, maar ook daar krijg ik geen antwoord van.

Desired solution:

Ik wil dat de rekening wordt kwijtgescholden, omdat ik niets ontvangen heb en omdat mijn dochter van 15 het besteld heeft met mijn gegevens. En omdat ik de volgende dag gelijk het proefpakket al heb geannuleerd. En omdat mij telefonisch is beloofd dat er geen verzendingen meer zouden plaatsvinden.
Dit zijn toch oplichterspraktijken!!!

All complaints of