My complaint:
Reeds in Augustus 2013 blijkt Livit een aan mij geleverde prothesekoker te hebben gedeclareerd, terwijl deze van zeer slechte kwaliteit was en er twee oude accu’s (juli 2011) in waren verwerkt. Een klacht hierover bij Menzis indienen werkt niet. Ze doen dan net of ze gek zijn en betalen de (extreem hoge) declaratie gewoon uit, en brengen het eigen risico hierop in rekening.
Nu heeft Livit onder druk, toegegeven dat dit onjuist is geweest en zouden deze declaratie crediteren. Maar heeft dit nagelaten. Inmiddels is er een nieuwe (wederom onbruikbare) prothese koker vervaardigd (dit keer zijn de ingebouwde accu’s binnen 6 uur leeg, en is opladen maar voor minder dan 50% mogelijk). Om te voorkomen dat Menzis wederom mijn klacht negeert, plaats ik hem hier dan maar, want op deze site nemen ze in ieder geval klachten ‘in behandeling’. (Tot nu toe zonder oplossing, maar goed, het staat aantoonbaar geregistreerd).
Dus Menzis, bij deze, ik beschik nu, 13 maanden verder, nog altijd NIET over een passende functionele prothese koker of reserve prothese, terwijl ik stipt mijn premie heb betaald.
Desired solution:
Dat er nog dit jaar een goede prothese koker met prothese hand geleverd wordt.
In ieder geval staat nu de klacht extern geregistreerd, en kan Menzis het bestaan van de klacht niet
Meer ontkennen.