Complaint: Onterechte factuur

user-218212 on 13 December 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na het omzetten van koper naar glasvezel is er een rekening gestuurd van 2 maanden glasvezel (220,00) en ook voor dezelfde 2 maanden voor de koperaansluiting (105 ,00). Meerdere malen gebeld en kreeg steeds te horen U mag de koperrekening verscheuren (onze fout we hebben u niet tijdig afgemeld) en ik had ook helemaal geen koper meer
Ook op de rekening van glasvezel moesten er al bedragen gecrediteerd worden Daar ben ik mee accord gegaan Nu een brief met dreiging ve incassoburo binnen (voor koper!!) en NU moet ik toch ineens beide rekeningen betalen en krijg ik de rekening voor koper gecrediteerd
Ik moet dus even voor 2 maanden ruim 325 euro ophoesten

Desired solution:

Kwijtschelding van de koperrekening (105,01) Die is onterecht en was hun fout

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

All complaints of