Complaint: Onterechte incasso voor niet aangegaan abonnement op privilege

user-218325 on 20 December 2013 about Privilege in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik beheer de financien van mijn 87 jarige moeder die een abonnement voor telefonie heeft bij Pretium telecom. Op vgerzoeken lid te worden van Privilege is nooit ingegaan. Toevallig zag ik dat op 2-12-2013 abonnementsgeld voor 2014 bij incasso is afgeschreven. Ik heb via ING al een verzoek ingediend dit bedrag te storneren. Bij nader inzien bleek er ook al op 30-11-2012 70 euro abonnementsgeld ingehouden te zijn. Ook voor dit bedrag heb ik bij ING een verzoek ingediend dit te storneren. Het per incasso afschrijven van abonnementsgeld, terwijl dit abonnement nooit is aangegaan is wederrechtelijk. Er is door mijn moeder nooit een abonnement aangegaan. Ik zou het anders geweten hebben, want dan had ze mij verzocht dit voor haar te regelen.
Ik ga ervan uit dat Privilige geen schriftelijke machtiging weet te verstrekken van het aangaan van dit abonnement.

Desired solution:

Ik verwacht dat er tweemaal abonnements geld wordt gestorneerd (in totaal 140 euro), dat de incasso's worden gestopt en dat mijn moeder (CMJ Wilders-Geerits, te Maastricht) uit de abonnementsdatabase wordt gehaald.
Ik verlang een bevestiging hiervan te krijgen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Privilege about your complaint

All complaints of