My complaint:
Sinds maart lig ik al in de clinch met Energiedirect.
Ik heb begin maart 2013 aangegeven, dat mijn bankrekening voor automatisch incasso is gewijzigd. In maart 2013 werd de incasso niet geincasseerd. Ik kreeg daarop een aanmaning met incasso kosten. Ik heb op 19 april opnieuw gereageerd richting Energiedirect en nogmaals mijn bankno. doorgegeven. Wederom werd het bedrag niet afgeschreven en kreeg ik weer incassokosten in rekening gebracht. Regelmatig met Energiecontact gemaild etc., maar het enige dat zij deden volharden in hun standpunt. Hierop heb ik een andere energieleverancier verzocht, mij de benodigde energie te leveren. Dit is geen enkel punt. Energie direct bestookte mij met incasso’s, dreigementen etc. Ik heb hun aangegeven, dat ik een door hun aan te spannen procedure met belangstelling tegemoet ziet, ook omdat ik keihard kan bewijzen tijdig en volledig een ander banknummer te hebben doorgegeven. Energie maakt de eindafrekening op, waaruit blijkt dat ik een tegoed heb 264,37. Dit heeft Energiedirect al verrekend met de zogenaamde incassokosten en dreigen mij nu nog voor een bedrag van bijna 19 euro
Desired solution:
Gewoon de 264,37 terugstorten en een excuus voor alle dreigende taal en hun eigen fout toegeven.