My complaint:
Vervolg op klacht “Onterechte incassokosten”:
Fa-med heeft mijn klacht op opgelost gezet, maar daar ben ik het zeker niet mee eens!!! OPGELOST??? Voor wie??? Niet voor mij, want uiteindelijk moet ik aan Fa-med nog steeds € 40,00 aan incassokosten betalen!!! Hun bereidheid om het “probleem” op te lossen gaat niet verder dan de helft van de incassokosten voor hun rekening te nemen! Ze blijven volhouden een herinnering te hebben gestuurd vóór de befaamde aanmaning! Wat een onzin!!! Ik ga zeker met dit verhaal naar mijn tandarts en zal aangeven, dat ik n.a.v. dit voorval op zoek zal gaan naar een andere tandarts, die met trouwe en keurige klanten op een “normale” manier weet om te gaan! Belachelijk!!! Zo gaat Fa-med dus met klanten om, die voor de 1e keer een rekening vergeten te betalen, dus wees gewaarschuwd!!!
Desired solution:
Kwijtschelding van ALLE incassokosten!!!