Complaint: Onterechte kosten

user-106262 on 01 June 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo allen, ik heb een klein probleempje waar ik mee zit. Ik ben in November 2011 verhuisd naar mn huidige adres, daarbij heb ik gelijk Kpn internet opgezegd en overgegaan naar XS4all, tenminste, dat zou Xs4all voor me doen, niet gebeurd, dus ik heb nu 2 lopende rekeningen, bij Kpn en xs4all. Natuurlijk ontkennen ze bij Xs4all dat ze dat zouden doen, dat kunnen ze alleen doen bij een contractnummer van kpn die ik ze had moeten geven, alleen wist ik dat niet. En Kpn zegt dat ik nu nog een jaar aan ze vast zit, 50 euro per maand betaal ik daarvoor, dus 600 euro op jaarbasis weg. Ik wil Kpn niet betalen, maar wat zijn mijn kansen? Ik zit vast aan 2 jaarcontracten, wie o wie ervaring met dit soort dingen?

Desired solution:

Dat Kpn mij met rust laat en dat ik niks hoef te betalen, ik heb hier niet om gevraagd

All complaints of