Complaint: Onterechte kosten voor deblokkeren toestel

user-194212 on 16 August 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had laats personeelsleden het verkeerde rekening nummer opgegeven aan youfone daarna gelijk per post zo als vermeld het goede gestuurd maand erna zelfde probleem nog steeds geen bankrekening nummer gewijzigd tevens was mijn telefoon geblokkeerd toen gebeld en telefonisch het rekening nummer laten veranderen.
2 dagen later telefoon gedeblokkeerd maand later rekening van 24,99 voor het deblokkeren van mijn toestel

Desired solution:

Betere service en geen kosten voor deblokkeren als het hun fout is het rekening nummer niet te wijzigen bij de eerste aanvraag

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De deblokkeerkosten zullen gecrediteerd worden op de volgende factuur. Het rekeningnummer staat nu goed in het systeem.

All complaints of