My complaint:
Ongeveer 14 maanden geleden heb ik een abonnement met toestel bij Hollands Nieuwe afgesloten. Tijdens het afsluiten van het contract heb ik een samsung galaxy S advance gekozen. Ik ben zeer ontevreden over het toestel. Erg snel brokkelde al aan de zijkant van het toestel de lak o.i.d. er langzaam af. Sinds een aantal maanden loopt het toestel ook ontzettend vaak vast. Ik kan geen kort filmpje afspelen, of een berichtje openen zonder dat het toestel weer eens vastloopt. Als ik gebruik van WiFi heb gemaakt moet ik mijn toestel elke keer opnieuw opstarten, als ik dit niet doe krijg ik namelijk geen 3g internet verbinding.
Vaak merk ik dat ik ook erg slecht bereik heb. Thuis kan ik niet binnen telefoneren of sms ontvangen omdat ik geen bereik heb, terwijl dit bij mijn vorige provider wel gewoon mogelijk was.
Met deze klachten heb ik Hollands Nieuwe benaderd. Ze deden een voorstel van kostenloze annulering met afkoop van het toestel. Het gaat hier om 10 maanden, waarvan elke maand 12,- voor het toestel moet worden betaald. Dit betekend dus dat ik in totaal nog €120,- moet betalen. €120,- vind ik erg veel voor een toestel dat niet naar behoren werkt. Ik heb meerdere mensen gehoord met dezelfde klachten als mij. Ik deed een voorstel om mijn toestel terug te sturen, ze gingen hier niet mee akkoord. Als het toestel naar behoren werkt vond ik het geen probleem om €120,- te betalen, maar dit is gewoon niet het geval.
Desired solution:
Dat mijn toestel kostenloos kan worden gerepareerd en dat ik daarna wel betaal, of toestel terug sturen zonder verdere kosten.